De dagelijkse uitvoering van de taken van het bestuur is ondergebracht bij het secretariaat. Deze ambtelijke ondersteuning is verantwoordelijk voor de advisering aan het bestuur (op onder meer juridisch en financieel gebied), de uitvoering van bestuursbesluiten en de afhandeling van verschillende dossiers.
Daarnaast houdt het secretariaat zich bezig met het ‘verenigingsmanagement’, het opstellen van de begroting, het jaarverslag en de jaarrekening alsmede de financiële administratie.
Uiteraard wordt ook veel tijd besteed aan het voorbereiden van de congressen, bijeenkomsten en vergaderingen en aan het onderhouden van diverse contacten, onder meer binnen de organisatie van de provincie, de Utrechtse gemeenten, andere provinciale VNG-afdelingen en de landelijke VNG.
Ambtelijk secretaris
Pim Bannink
06-44 32 19 11
p.bannink@vngutrecht.nl
Medewerker secretariaat
Mary Woudwijk
06-20 12 41 42
m.woudwijk@vngutrecht.nl
Webredactie / communicatie
Eric Harms
06-51 25 69 31
webredactie@vngutrecht.nl